aj am distorted ...

... og glad i låget efter en fredag med pøller og øller! Tak til skønne Sara, der rev mig fra provinsen og over i midterrabatten på Sdr. Boulevard, til hotdogs and good vibrations. Til lyden af blød umtchi umtchi, blev der kreeret den ene guddommelige hotdog efter den anden. Høj på sol, sommer og varme hunde sad jeg og svømmede hen i alle de andre distortionister, der bevægede sig forbi vores plads i rabatten. Det bliver så absolut ikke sidste gang jeg møder op til Sara og hendes søstres tilbagevendende pølle-arrangement på Sdr. B.!

Som en lille læserservice, tog jeg min hidsig-gule cardigan på, så jeg ku' ses fra oven:

Billedet har jeg lånt af luftfotografen Simon Fals - tak!


En himmelsk bid!


Jeg sagde jo det var guddommelige hotdogs ...!


De kom som sømænd af Distortion ...


Jeg skal snart noget med papkasser kan jeg mærke. Det kribler i mine fingre, hver gang jeg ser en smule bølgepap - et projekt har også allerede taget form i mit store paphoved ... jeg skal nok vise det så snart det er færdigt, men I må vente nogle måneder, det er lidt omfattende ...!





aj ♥ too


Der er jo nogen, der skal ha' det store overblik!


...

Dagen går på hæld og går over i lun sommernat - hvad mer' kan man ønske sig ...?

Ingen kommentarer: